keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

Kihloissa!

Viime viikon perjantaina kesken Kroatian lomani mieheni kosi minua ja tietenkin suostuin. Kosintahetki oli juuri meidän näköisemme ja aivan ihana, ilta jopa huipentui ilotulitukseen! Meillä ei ole vielä sormuksia, sillä mieheni tiesi minun haluavan valita sormukseni itse. Olemme nyt ahkerasti muutaman päivän ajan kierrelleet koruliikkeitä ja nyt luulen sopivan sormuksen löytyneen. Se tosin tuli minulle yllätyksenä, ettei sormusta saakaan heti mukaan, vaan siinä on toimitusaika. Jotenkin ajattelin valitsevani sopivan ja saavani sen heti käyttöön kaiverruksen jälkeen. :D

Just engaged!

Häitämme vietetään jo ensi vuoden toukokuussa; varasin meille eilen jo vihkikirkon. Olen myös sopinut jo hääpuvun teettämisestä sekä alkanut alustavasti kartoittaa juhlapaikkaa ja pitopalvelua. Kampaaja ja meikki on jo alustavasti sovittu, vielä pitäisi sopia valokuvaaja. Olen myös kysellyt bändien hintoja sekä tutkinut Pinterestistä hääkukkaideoita. Myös kaasot ja bestmanit on jo valittu ja he ovat ottaneet vastuunsa vastaan.

Olen onnellinen! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti